Amb la tranquil·litat que dóna el diumenge, us adjuntem una sèrie d’imatges de la roda de premsa de dijous passat en què, per damunt de tot, vam voler transmetre una imatge de proximitat entre la gestió del patrimoni i la seva difusió. A part de la premsa, també ens hi van acompanyar amics que ens fan costat en la nostra tasca.
D’esquerra a dreta i de dalt a baix. En Hauschild demanant més informació; Les troballes a l’abast de tothom; Un interrogatori agradable; Arqueologia medià tica o arqueologia de proximitat?; La consellera, molt interessada per les tècniques de saurà del Sr. Arturo. Al darrere, el periodista d’El PaÃs pren notes; En Jaume Massó analitza el fragment d’inscripció que tant ha demanat.










Josep M. Macias, Imma Teixell i Andreu Muñoz són els arqueòlegs que dirigeixen una excavació a la nau central de la Catedral de Tarragona i difonen, en paral·lel als treballs, els resultats d'aquest atractiu projecte de recerca històrica.