Continuem sent els primers

La nova onada del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura ens ha donat molt bones notícies. Aquesta eina, que mesura les audiències culturals i que ens ofereix dades cada dos mesos, ha tornat a situar Sàpiens com la revista d’història més llegida a Catalunya, amb 124.000 lectors mensuals.

De fet, Sàpiens continua líder després de cinc onades consecutives en què la nostra revista ha augmentat de manera considerable les seves xifres. Per darrere es situen dues grans revistes: History National Geographic i Història y Vida, dos de les publicacions que llegeixo cada mes i que fan una magnífica feina en el camp de la divulgació històrica.

La resta de revistes de la nostra empresa, Sàpiens SCCL, també mostren bona salut i unes xifres que les coloquen al davant dels seus respectius àmbits: Descobrir en els dels viatges arreu dels Països Catalans i Cuina, líder en gastronomia. Una menció a part mereix Time Out, el setmanari que viu l’oci i la cultura a la ciutat de Barcelona. En aquesta onada, Time Out augmenta en més de quatre mil lectors i se situa en els 25.000 mensuals, la xifra més alta que mai havia assolit.

Més enllà de les xifres, cada nova onada em fa ratificar en la importància que va tenir —i té— per a la indústria cultural del nostre país la posada en marxa del Baròmetre. Gràcies a ell, cada  dos mesos sabem quina és la nostra penetració entre la gent, a més de tenir una radiografia molt acurada dels nostres lectors.

Comparteix

    Etiquetes:

    Comentaris

    Escriu un comentari

    (*) Camps obligatoris

    *

    Normes d'ús